eerste reis Nordkap Noorwegen - Reisverslag uit Altstadt, Duitsland van Niels Doensen - WaarBenJij.nu eerste reis Nordkap Noorwegen - Reisverslag uit Altstadt, Duitsland van Niels Doensen - WaarBenJij.nu

eerste reis Nordkap Noorwegen

Blijf op de hoogte en volg Niels

26 Augustus 2014 | Duitsland, Altstadt

Zo na 11 dagen eindelijk de tijd om te beginnen aan mijn dagboek. De eerste 1,5 week aan boord zijn voorbij gevlogen, vooral door het feit dat je bijna elke dag een safety training hebt naast je werk. Gelukkig is dit nu bijna voorbij en heb ik in mijn pauzes meer tijd om naar buiten te gaan. De eerste week heb ik vooral in Noorwegen gezeten, de natuur daar is eindelijk niet in woorden te omschrijven. Als je van natuur,bergen en mooie wandelingen houdt is het zeker een aanrader.
Vandaag gaan om 18:00 gaan we weer richting Bergen(Noorwegen) . Ik zal dan 7 dagen later via Bergen,Olden ,flam, stavanger, oslo weer terug zijn in Hamburg

  • 09 September 2014 - 20:35

    Hans Doensen:

    hallo niels.
    zijn er leuke mensen aan boord.
    of spreek je die niet zo veel.
    zijn de collega,s wel leuk.
    groeten hans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Altstadt

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2014

eerste reis Nordkap Noorwegen
Niels

Actief sinds 26 Aug. 2014
Verslag gelezen: 686
Totaal aantal bezoekers 1808

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: